اسلایدر

نوري شاهين در آستانه پيوستن به آرسنال

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نوري شاهين در آستانه پيوستن به آرسنال
نوري شاهين در آستانه پيوستن به آرسنال


 

بعد از توافق آرسنال و بارسلونا براي فروش الکس سانگ، سرمربي اين تيم،نوري شاهين هافبک ترکيه اي رئال مادريد را به عنوان جاشنين او در نظر دارد و مي خواهد او را به صورت قرضي به خدمت بگيرد.
[نوري شاهين در آستانه پيوستن به آرسنال]

آرسنال تقريبا اطمينان دارد در چند روز آتي شاهين را که گذرنامه اي آلماني هم دارد به اميريتس مي آورد. ليورپول نيز خواهان جذب شاهين شده و حتي مسئولان آرسنال نيز تمايل بيشتري دارند هافبک ترکيه اي شان به آنفيلد برود چرا که رقم قرضي بيشتري دريافت خواهند اما خود نوري شاهين آرسنال را ترجيح مي دهد و مي خواهد براي توپچي ها بازي کند.

 

[ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:30 ] [ بهنام ]

گزارش روز: سانگ، هفتمین توپچی ای که به بارسا پیوست

آنری و سسک ستاره هایی بودند که با آمدن از آرسنال به بارسا موفق بودند و هلب وپتی هیچ وقت نتوانستند در تیم کاتالان خوش بدرخشند

Alex Song,Arsenal FC
Getty Images

سایت گل- داستان نقل و انتقال بازیکنان میان دو تیم آرسنال و بارسلونا داستانی طولانی است. با پیوستن الکس سانگ به بارسلونا و انتقال او از آرسنال به این تیم، تعداد توپچی هایی که بعد از ترک ورزشگاه امیریتس به نوکمپ آمده اند، به عدد 7 رسید.

روند انتقال ستاره ها از آرسنال به بارسا در سال 2000 و با انتقال مارک اوورمارس و امانوئل پتی به بارسا شروع شد. ستاره هلندی در آن زمان با انتقالی 6.500 میلیون پستایی، گران قیمت ترین خرید باشگاه کاتالان در آن دوران لقب گرفت.

در سال 2003 فان برونهورست از آرسنال به بارسلونا آمد تا مبدل به یک مهره ثابت در  جناح چپ بارسا گردد.


در سال 2007 تیری آنری با ترک امیریتس به نوکمپ آمد. ستاره فرانسوی که یک سال قبل در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با آرسنال مقغلوب بارسا شده بود، توانست در سال 2009 با پیراهن بارسا در بهترین تورنمنت اروپایی به قهرمانی برسد. در سال 2008 نوبت به الکساندر هلب رسید

بازیکن بلاروس آرسنال به بارسا آمد ولی نتوانست با ریتم این تیم تطبیق پیدا کرده و با شرایط زندگی در باشگاه کاتالان و شهر بارسلونا کنار نیامد.

در سال 2011 هم بالاخره سسک فابرگاس بعد از ماه ها کش و قوس، موفق شد تا به خواسته اش برسد. ونگر که تمام تلاشش را برای حفظ فابرگاس به کار گرفته بود در این مسیر ناکام ماند و کاپیتان جوان اسپانیایی اش به اسپانیا بازگشت. او دراولین فصل حضورش در بارسا خوش درخشید.

درمیان بازیکنانی که از آرسنال به بارسا آمدند، سسک فابرگاس و تیری آنری موفقیت های زیادی را با تیم کاتالان به دست آوردند و هلب یکی از ناکام های بزرگ بارسا بود.

حالا الکس سانگ گام در مسیر این بزرگان گذاشته و باید منتظر ماند و دید که عملکردش در تیم کاتالان به چه ترتیب خواهد بود

[ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:28 ] [ بهنام ]

 

مي خواهيم در هر جامي که هستيم قهرمان شويم مي خواهيم در هر جامي که هستيم قهرمان شويم

 

 

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در آستانه اولین دیدار فصل تیمش در لیگا مقابل تیم رئال سوسیداد گفت قصد دارد این فصل با بارسا هر جامی که تیم در آن حاضر است را با قهرمانی به پایان ببرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بارسلونا ، تیتو ویلانووا گفت :« من واقعا امیدوار هستم.تیم ما برای پیروزی در تمام بازی ها به اندازه کافی قدرت دارد.»
ویلانووا که خود دستیار پپ گواردیولا مربی موفق و سابق بارسلونا بوده افزود :« برای من رسیدن به اهدافم کار آسانی نخواهد بود اما اهداف من برای هر مربی که در بارسلونا کار می کند تفاوت ندارد.درست مثل اهدافی که اگر گواردیولا در نیوکمپ می بود ، داشت.»
ویلانووا تاکید کرد برای تکرار نتایج رویایی گواردیولا با بارسا زیر هیچ فشار روانی قرار ندارد و با آرامش کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی افزود : « من همان احساسی را دارم که زمانی که کمک مربی بارسلونا بودم داشتم.ما فقط به دنبال پیروزی هستیم.»
ویلانووا در مورد رقابت با رئال مادرید و حاشیه ای که فصل قبل با ژوزه مورینیو سرمربی این تیم داشته گفت :« تیم رئال فصل قبل بهترین تیم اروپا بود چون بهترین لیگ را با قهرمانی به پایان برد و در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسید.این نشان می دهد که کار فشرده ای را پیش رو داریم ولی ما می دانیم که برای رسیدن به فرم قهرمانی و پیروزی در مسابقات چه کارهایی باید انجام دهیم.»

[ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:26 ] [ بهنام ]

پس از شکست پرسپولیس مقابل داماش
کریمی: چیزی برای گفتن ندارم/ باختیم و خداحافظ

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به خبرنگاران گفت: چیزی برای گفتن ندارم.

خبرگزاری فارس: کریمی: چیزی برای گفتن ندارم/ باختیم و خداحافظ

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل داماش گیلان علی کریمی کاپیتان سرخ‌پوشان توسط خبرنگاران دوره شد اما وی درخطاب به آنها گفت: من اعصاب ندارم. دست از سرم بردارید. چیزی برای گفتن ندارم. باختیم. همین خداحافظ

[ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:23 ] [ بهنام ]

 

سوال روز: چرا برزیل دیگر بهترین تیم دنیا نیست؟

برزیل دیگر قدرت اول فوتبال دنیا نیست و این را نه تنها رنکینگ فیفا که نتایج این تیم در سه تورنمنت بزرگ اخیر، جام جهانی 2010، کوپا آمریکا 2011 و المپیک 2012 نشان می دهد

Brazil silver medals
 

سایت گل- برزیل در فینال المپیک لندن مقابل مکزیک شکست خورد تا همچنان مدال طلای المپیک، حسرت بزرگ طرفداران سلسائو باقی بماند. تیم پرامید مانو منزس که به نظر می رسید می تواند سرانجام طلسم ناکامی برزیل در این رقابت ها را بکشند، بار دیگر در گام آخر متوقف شد اما نگرانی هایی که این شکست برای برزیلی ها به وجود آورد، بیش از یک شکست ساده بود.

برزیل دیگر قدرت اول فوتبال دنیا نیست و این را نه تنها رنکینگ فیفا که نتایج این تیم در سه تورنمنت بزرگ اخیر، جام جهانی 2010، کوپا آمریکا 2011 و المپیک 2012 نشان می دهد. حذف در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، باعث تغییر در کادر فنی این تیم شد. دونگا جای خود را به منزس داد تا این مربی تیمی برای جام جهانی 2014 بسازد اما نتایج این تیم در دو تورنمنت اخیر به اندازه ای ناامید کننده بود که حتی شایعاتی در مورد حضور یک مربی خارجی (گواردیولا) روی نیمکت سلسائو منتشر شد؛ اتفاقی که در تاریخ فوتبال برزیل سابقه نداشته است.

برزیل با بازیکنانی در رقابت های المپیک شرکت کرد که بسیاری از آنها ستاره های تیم ملی بزرگسالان برزیل هستند؛ بازیکنانی مانند نیمار، اسکار، لئاندرو دامیائو، تیاگو سیلوا، هالک، مارسلو و ....که مطمئنا در رقابت های جام جهانی 2014 نیز برای برزیل به میدان خواهند رفت و اسکلت اصلی این تیم را تشکیل خواهند داد. اما این ناکامی تردیدهای زیادی در مورد موفقیت این تیم در رقابت های جام جهانی آیا به وجود آورده است.

به نظر شما دلیل افت فوتبال برزیل چیست؟ آیا ستاره های جوان این تیم می توانند در جام جهانی 2014 جام قهرمانی را در خانه حفظ کنند؟

 

[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:29 ] [ بهنام ]

 

پرسش روز: آیا بارسلونا با ویلانووا موفق خواهد بود؟

کاتالان‌ها با گل زودهنگام مسی و ضربه دیرهنگام آفلای توانستند در رومانی پیروز شوند. ویا هم بازگشت. اما آیا ویلانووا کار آسانی پیش رو دارد؟

Tito Vilanova - Barcelona
Tito Vilanova - Barcelona

سایت گل – دیدارهای پیش‌فصل بارسلونا با برد مقابل دینامو بخارست به پایان رسید. اما این دیدار چیز جدیدی برای ما نداشت: لیونل مسی با زدن گل اول نشان داد چقدر روی فرم است (این پنجمین گل او در پیش‌فصل بود)، سرخیو بوسکتس و چابی میدان را به انحصار مطلق بارسا درآورده بودند، و جوردی آلبا ثابت کرد می‌تواند همان دنی آلوز اسپانیایی چپ‌پایی باشد که باشگاه سال‌هاست به دنبالش بود.

بارسا دو گل زد؛ مسی در دقیقه 4 و ابراهیم آفلای در دقیقه 92. اما این دیدار بیش از هر چیزی با بازگشت داوید ویا در یادها خواهد ماند، بازگشتی که مدت‌ها بود انتظارش را می‌کشیدند. این مهاجم 9 ماه گذشته را به دلیل شکستگی پا در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها مقابل السد قطر از میادین دور بود.

حضور ویا به عنوان بازیکن جانشین در اواخر بازی باعث خوشحالی تماشاگران شد و نیمکت‌نشینان هر دو تیم ایستادند و تشویقش کردند. این از بخش‌های مهم این دیدار نه‌چندان دلپذیر بود.

حریف رومانیایی بارسا در مقابل طرفدارانش در ورزشگاه نشنال آره‌نا بخارست به مشکل برخورد و نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. ویکتور والدس تنها یک بار مجبور به واکنش شد که روی ضربه سر ماریوش توچودیان در اوایل نیمه دوم بود.

نتیجه برای نایب‌قهرمان فصل پیش لالیگا البته مثبت بود. بلوگرانا در پنج دیدار پیش‌فصل خود شکست نخورد و مقابل دینامو، هامبورگ و راجا کازابلانکا پیروز شد و با منچستریونایتد و پاری سن ژرمن هم به تساوی رسید که البته هر دو را در ضربات پنالتی برد.

با این حال هیچ کدام از این پنج تیم مردان تیتو ویلانووا را محک نزدند و هنوز نمی‌دانیم که این تیم با مربی جدیدش چه توانایی‌هایی دارد. آنها هنوز با هدایت ویلانووا ندرخشیده‌اند. اما البته نیازی هم به درخشش نداشته‌اند.

تنها تغییری که بارسا با زمان پپ گواردیولا داشته این است که آلبا به تیم افزوده شده. این مدافع کناری با عملکردش در جام ملت‌های اروپا تحسین سراسر دنیا را برانگیخت و با اسپانیا قهرمان شد.

جالب است که اولین خرید ویلانووا آلبا بود. چون زمانی که گواردیولا در تابستان 2008 هدایت بارسا را در دست گرفت اولین خریدی که انجام داد بازیکنی بود که حاکم سمت دیگر میدان شد: دنی آلوز.

نکته جلاب دیگر این که گواردیولا هم در پیش‌فصل شش برد پیاپی کسب کرد و به صورت میانگین در هر بازی بیشتر از 4 گل زد؛ هرچند مقابل تیم‌هایی ضعیف‌تر از تیم‌هایی که مقابل بارسا بازی کردند. مردان پپ در سال 2008 مثلا با هیبرنیان و داندی یونایتد بازی کردند و آنها را شش بر صفر و پنج بر یک بردند.

آغاز پرگل فصل 09-2008 البته به‌زودی فراموش شد. پیروزی چهار بر صفر دیدار رفت مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان مقابل ویسلا کراکوف با شکست یک بر صفر در خانه لهستانی‌ها همراه شد. آنها اولین دیدار لالیگا را هم باختند: یک بر صفر، مقابل تازه‌صعودکرده نومانسیا.

با این حال گواردیولا در پایان فصل بارسلونا را به اولین سه‌گانه‌اش در تاریخ فوتبال اسپانیا رساند: یعنی فتح لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان.

باید دید ویلانوا چه دستاوردهایی خواهد داشت. البته بعید است بتوان چیزی گفت تا زمانی که بارسلونا رقابت را در دیدارهای رسمی آغاز کند. شروع گواردیولا نشان داد که می‌توانید در پیش‌فصل بدرخشید اما به محض حضور در دیدارهای رسمی به دردسر بیفتید.

باشگاه همچنین ممکن است پیش‌فصل متوسطی داشته باشد و ناگهان در رقابت‌های خانگی و اروپایی فوق‌العاده کار کند.

هرچه باشد باید بردبار بود. اما نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که تیم ویلانووا عالی خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟

 

 

[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:28 ] [ بهنام ]

گواردیولا در جستجوی خانه در ایتالیا

رسانه های ایتالیایی در گزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اندکه مربی سابق بارسا به دنبال خرید خانه ای در ایتالیاست

Pep Guardiola, Barcelona
 

سایت گل- طبق گزارش منتشره در وب سایت کوریره دات آی.تی، پپ گواردیولا مربی سابق بارسلونا در جستجوی یافتن خانه مطلوبی در ایتالیاست

یکی از آژانس های مسکن در ایتالیا به خبرنگار این روزنامه اعلام کرده اند که پپ گواردیولا به دنبال یافتن خانه خاصی در این کشور است و منطقه خاصی را نیز برگزیده و به دنبال خانه ای با ویژگی های متفاوت و ویژه است

طبق خبر بازتاب یافته در روزنامه اسپورت کاتالونیا، منطقه مد نظر مربی سابق بارسا، در نزدیکی دریاچه کومو، منطقه ای زیبا در نزدیک سوئیس است که در این منطقه افراد سرشناس دیگری چون برد پیت و آنجلینا جولی و جورج کلونی نیز خانه دارند.

این درحالی است که این روزها در ایتالیا شایعات متعددی درمورد آینده پپ به گوش می رسد. او امسال را به خودش استراحت داده ولی با این وجود در ماه های اخیر شایعاتی مبنی بر حضور او روی نیمکت مربیگری تیمهایی مثل اینتر و میلان مرتبا به گوش می رسد.

[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:27 ] [ بهنام ]

 

 

بولت: بدون شک رونالدو بهتر از مسی است/ برای بازی در منچستر آماده ام

فوتبال جهان - سریع ترین مرد جهان اعتقاد دارد که کریستیانو رونالدو شایسته دریافت توپ طلاست.

به گزارش خبرآنلاین؛ یوسین بولت از رونالدو ستاره پرتغالی رئال به عنوان جدی ترین نامزد کسب توپ طلا یاد کرد.
سریع ترین مرد جهان در مصاحبه با شبکه RTP پرتغال گفت: «شک ندارم که رونالدو بهتر از مسی است، او بسیار کامل تر از رقیب آرژانتینی خود است.»
او ادامه داد: «اگر من بودم توپ طلا را به رونالدو می دادم، او همیشه خود را در اوج نگه داشته که این سخت ترین چالش است.»
این در حالیست که این دونده جامایکایی از زمان حضور رونالدو در رئال به عنوان مربی او کار کرده و تکنیک های دوندگی را به رونالدو آموزش داده و حالا شاگرد خود را مستحق عنوان بهترین بازیکن جهان می داند.
بولت که در مسابقات المپیک 2012 لندن موفق به کسب سه مدال طلا در رشته های دو 100 متر، 200 متر و 4 در 100 متر شده، نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ورزشکاران تاریخ المپیک مطرح کرده و همچنین به چهره ای بسیار محبوب میان هموطنانش تبدیل شده.
افسانه دو جهان در اوایل هفته گذشته در اظهار نظری جالب به روزنامه سان گفت:«مردم فکر می کنند که من شوخی می کنم اما اگر الکس فرگوسن مرا برای بازی در یونایتد بخواهد غیر ممکن است که پاسخ منفی بدهم.»
او ادامه داد: «من به اندازه کافی برای پذیرش این چالش خوب هستم و می توانم تفاوت ها را رقم بزنم. من می توانم یونایتد را غیر قابل مهار کنم.»
ریو فردیناند بازیکن منچستر هم در واکنش به صحبت های بولت در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی از کمک به سریع ترین مرد جهان برای بازی در یونایتد خبر داد.
حالا باید دید در چند روز آینده یکی از عجیب ترین انتقال های تاریخ فوتبال انجام خواهد شد یا اینکه فرگوسن جایی را در تیمش برای بولت در نظر ندارد.

 

[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:25 ] [ بهنام ]

رویانیان در صدر طرفداران سرشناس استقلال / اسامی سرشناس ترین طرفداران استقلال را اینجا ببینید!


فتح الله زاده رویانیان

در یک اقدام جالب، پایگاه اینترنتی ویکی پدیا، محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس را به عنوان یک حامی استقلال معرفی کرد که در حاشیه مراسم تفاهم نامه بهزیستی با پرسپولیس، از وی این موضوع را جویا شدیم که او این موضوع را جالب میداند؛

۱-محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس، درصدر طرفداران سرشناس دوآتشه استقلال قرار گرفت.

۲- امیدوار رضایی نماینده مجلس

۳- حامد حدادی بسکتبالیست

۴- صمد نیکخواه بهرامی، بسکتبالیست

۵- علیرضا نادی والیبالیست

۶- داریوش فرضیایی مقلب به عمو پورنگ

۷- آزاده نامداری مجری سیما

۸- مهدی یزدانی خرم روزنامه نگار

۹- شبنم قلی خانی هنرپیشه

۱۰- مهناز افشار هنرپیشه

۱۱- نرگس محمدی هنرپیشه

۱۲- نیکی کریمی هنرپیشه سینما

۱۳- پانته آ بهرام هنرپیشه سینما

۱۴- سحر قریشی هنرپیشه

۱۵- شراره رخام هنرپیشه

۱۶- لاله اسکندری هنرپیشه

۱۷- شیلا خداداد هنرپیشه

۱۸- مینا لاکانی هنرپیشه

۱۹- ریما رامین فر هنرپیشه

۲۰- آناهیتا همتی هنرپیشه

۲۱- جمشید مشایخی هنرپیشه

۲۲- علیرضا خمسه هنرپیشه

۲۳- بهزاد فراهانی هنرپیشه

۲۴- همایون ارشادی هنرپیشه

۲۵- حمید گودرزی هنرپیشه

۲۶- محمدرضا گلزار هنرپیشه

۲۷- داریوش ارجمند هنرپیشه

۲۸- امین زندگانی هنرپیشه

۲۹- امیر جعفری هنرپیشه

۳۰- نیما شاهرخشاهی هنرپیشه

۳۱- سیاوش خیرابی هنرپیشه

۳۲- پویا امینی هنرپیشه

۳۳- دانیال حکیمی هنرپیشه

۳۴- شهرام عبدولی هنرپیشه

۳۵- سامان گوران هنرپیشه

۳۶- سعید آقاخانی هنرپیشه

۳۷- شهنام شهابی هنرپیشه

۳۸- رضا داوودنژاد هنرپیشه

۳۹- علی کاظمی

۴۰- داریوش اقبالی

۴۱- محسن یگانه خواننده

۴۲- احسان خواجه امیری خواننده

۴۳- بابک جهانبخش خواننده

۴۴- خشایار اعتمادی خواننده

گفتنی است؛ باشگاه استقلال بیش از ۳۰ میلیون طرفدار در داخل ایران دار

[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:22 ] [ بهنام ]

یزدانی اشکبار به بیمارستان منتقل شد

رضا یزدانی که به دلیل مصدومیت دیدار نیمه‌نهایی وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد را نیمه کاره رها کرده بود، به بیمارستان منتقل شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 فارس، رضا یزدانی نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان در کشتی آزاد بازی‌های المپیک لندن در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف اوکراینی به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از ادامه مسابقه انصراف داد.

یزدانی که به گفته کادر پزشکی تیم ملی نباید در این دیدار هم به میدان می‌رفت پس از مصدومیت در حالی‌که درد می‌کشید و نمی‌توانست راه برود با ویلچر به بیمارستان منتقل شد.

اشک‌های رضا یزدانی روی ویلچر در نوع خود جالب توجه بود.

غلامرضا محمدی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد که برای تماشای رقابت‌های شاگردان سابقش در سالن "اکسل" لندن حضور داشت، بلافاصله پس از مصدومیت یزدانی خودش را به پایین سالن رساند و جویای وضعیت یزدانی شد.

وی که از مصدومیت نماینده کشورمان افسوس می‌خورد عنوان می‌کرد که حق یزدانی طلا بود.

وی که می‌خواست در رختکن هم پیگیر وضعیت یزدانی شود به هر شکل ممکن آی دی کارت یکی از اعضای تیم را گرفت و به رختکن رفت.
هواداران ایرانی هم که با شور و شوق و به خیال کسب مدال‌های رنگین امروز در سالن "اکسل" حاضر شده بودند با چشم‌های گریان سالن را ترک کردند.

پیش از یزدانی هم تقوی از گردونه مسابقات حذف شده بود تا کشتی آزاد بدون مدال طلا و تنها با یک نقره و 2 برنز به کار خود در المپیک لندن پایان دهد.
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:6 ] [ بهنام ]

سعید عبدولی:
از وقتی برگشته ام همسرم کارش گریه است ؛ مدالم را پس می گیرم
کشتی‌گیر 66 کیلوگرم تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران می‌گوید قصد دارد با تمرین و تلاش زیاد، مدال المپیک را پس بگیرد.
 
[-] اندازه متن [+]
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، سعید عبدولی اظهارکرد: «شرمنده‌ام که دستم از مدال المپیک کوتاه ماند، هر چند این ناکامی تقصیر من نبود. چه آن‌هایی که کشتی‌گیر هستند و چه کسانی که کشتی‌گیر و کارشناس نیستند، متوجه شدند که چه ناداوری‌ای در بازی دومم شد.»
 

وی ادامه‌داد: «آنها با این کار تمام زحمات من و دوری از خانواده، همسر و پسرم هشت ماهه‌ام را با درآوردن مدال از چنگم، هدر دادند. من فرزند هشت ماهه‌ام را از زمانی که به دنیا آمد ندیدم و در تلاش برای گرفتن مدال المپیک بودم.»
 

عبدولی عنوان‌کرد: «سختی‌های زیادی کشیدم، به امید این‌ که به مدال طلای المپیک دست پیدا کنم و می‌توانستم هم به آن برسم. نه این‌که بخواهم مغرور شوم ولی بسیار تلاش کرده بودم و از نحوه کشتی گرفتنم در دو بازی‌ام این موضوع مشخص بود.»
 

وی خاطرنشان‌کرد: «شک نکنید که حکمتی در این اتفاق بوده و خداوند فقط خودش این حکمت را می‌داند و ما از فهم آن عاجز هستیم. من که خودم اصلا متوجه این حکمت نمی‌شوم. شاید خداوند برنامه بهتری برای من در آینده داشته باشد و شاید هم قرار بود اتفاق بدی بیفتد که شکستم مانع از این اتفاق شد. هر چند شرمنده مردم شدم ولی به هر حال به رضای خدا، راضی‌ام.»
 

قهرمان مسابقات جهانی ترکیه با بیان این‌که از دست دادن مدال بسیار سخت است، گفت: «بسیار ظلم است در حالی که می‌دانی می‌توانی مدال کسب کنی به آن نرسی. این موضوع خواب و خوراک را از من گرفته است. از زمانی‌که برگشته‌ام همسرم کارش گریه شده است و به من می‌گوید چرا با بغض صحبت می‌کنی. باور کنید تحمل این موضوع بسیار سخت است.»
 

وی با قدردانی از استقبال مردم دزفول و اندیمشک بیان‌کرد: «آنها برای من سنگ‌تمام گذاشتند و استقبال آن‌ها دل‌گرمی برای رقابت‌های بعدی من است. هر چند پیش آمدن این موضوع و دل‌شکستگی‌ای که برایم به وجود آمده، کارم را سخت کرده است ولی بازهم خدا را شکر می‌کنم.»
 

عبدولی عنوان‌کرد: «شک نکنید از چند روز دیگر تمریناتم را شروع خواهم کرد و به خاطر خوزستان تمرین می‌کنم چرا که خوزستان باوجود این همه استعداد، پتانسیل و منابع معدنی‌ای که دارد و سرآمد تمام استان‌های کشور است، مظلوم واقع شده. در فکر این هستم که با تمرین زیاد، پیشرفت مردم خوزستان و کشورم را ببینم.»
 

وی به استقبال مردم در فرودگاه تهران نیز اشاره کرد و گفت: «زمانی که وارد فرودگاه شدم هنگامی که دیدم مردم بازیکنان طلایی تیم را تشویق می‌کنند، بغض گلویم را گرفت و گفتم خدایا ای کاش من هم جزو این نفرات بودم و چرا این بلا سر من آمد.»
 

این فرنگی‌کار اندیمشکی افزود: «همین‌که داشتم از پله‌ها پایین می‌آمدم، تمام مردم سمت من آمدند و بازیکنان مدال‌آور فقط خانواده‌های‌شان کنارشان ماندند. واقعا آن‌ها برای من سنگ‌تمام گذاشتند و دل‌گرمی فوق‌العاده‌ای به من دادند به طوری که احساس نکردم مدال نگرفته‌ام. آن لحظه فکر کردم مدال طلای المپیک که هیچ، بلکه تمام مدال‌های تیم را به دست آورده‌ام. از آن‌ها تشکر می‌کنم و دست آن‌ها را می‌‌بوسم. امیدوارم بتوانم زحمات آن‌ها را جبران کنم.»
 

وی در ادامه به دیدار اولش مقابل کشتی‌گیر ترک اشاره کرد و گفت: «بازی اولم با قهرمان دنیا بود. من تا به حال هیچ وقت به کشتی‌گیران ترک باوجود این‌که آن‌ها بازیکنان ایران را بسیار اذیت می‌کنند، نباخته‌ام و توانستم در این پیکار نیز به راحتی این حریف ترک را شکست دهم.»
 

عبدولی ادامه داد: «این حریف بدن خود را چرب کرده بود که من متوجه این موضوع شدم. داور نیز که متوجه این کار کشتی‌گیر ترک شده بود، سه بار از او خواست که پیش کوچ خود برود و بدنش را خشک کند. پس از این‌که بازی آغاز شد، بعد از گذشت 30 ثانیه به دلیل حملاتی که داشتم، بدن این کشتی‌گیر عرق کرد و اصلا او در دستم نمی‌ایستاد و مانند ماهی شده بود ولی در نهایت توانستم با دعای مردم از سد این حریف بگذرم.»
 

وی درباره دیدار دومش برابر کشتی‌گیر فرانسوی نیز بیان‌کرد: «من از سد این حریف نیز گذشتم ولی آن‌ها من را دور زدند و کشتی‌گیر فرانسوی را برنده بازی اعلام کردند وگرنه مدال طلای این وزن در دستان من بود. حتی بازیکنی که قهرمان این وزن شد، او را نیز شکست داده‌ بودم. در مجموع فکر می‌کنم قسمت نشد به مدال المپیک دست پیدا کنم.»
 

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ بهنام ]

حامد لک:
شهاب گردان کجا و من کجا
دروازبان صبای قم گفت: «نمی خواهم با مصاحبه و حاشیه سازی ملی پوش شوم.»
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حامد لک در خصوص نقل قول های منتسب به خود درباره شهاب گردان اظهار داشت: «نمی دانم چرا و با چه هدفی از جانب من صحبت هایی مطرح شده که به هیچ وجه روحم نیز از آن حرف ها خبر ندارد. من هیچگاه همچین جسارتی ندارم که خود را با گردان مقایسه کنم. ضمن اینکه شهاب دوست من است و بالاخره روزی با وی چشم در چشم خواهم شد.»
 

دروازه بان صبا ادامه داد: «هرگز نگفته ام که عملکرد من بهتر از گردان بوده، شهاب گردان کجا و من کجا؟ نشان به آن نشان که وقتی از او در بازی مقابل گهر انتقاد شد در یکی از مصاحبه هایم گفتم گردان مستحق چنین برخوردهایی نیست.»
 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در صحبت هایش معتقد بوده که در زمان قطبی حق وی ناحق شده اظهار داشت: «این حرف ها چه معنایی میدهد من اصلا در زمان قطبی کجای این فوتبال بودم که همچنین ادعایی داشته باشم؟»
 

لک افزود: «دعوت نشدن من به تیم ملی آنقدر هم ناراحتم نکرد زیرا این موارد باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه ام میشود تا با تلاش های بیشتر نظر کی روش را جلب کنم و به تیم ملی نزدیک شوم. آدمی نیستم که بخواهم با مصاحبه و حاشیه سازی خودم را به تیم ملی برسانم و آن قدر صبر می کنم تا این اتفاق بیفتد.»

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:3 ] [ بهنام ]

طعنه مدافع استقلال به سید جلال حسینی

مدافع تیم فوتبال استقلال بابت دعوت نشدن به تیم ملی دلخور است اما اعتقاد دارد در طول فصل معلوم می شود که کدام بازیکنان شایستگی بیشتری برای دعوت شدن به تیم ملی داشته است.
 

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایپنا، "امیرحسین صادقی" اظهار داشت: «مجبوریم با تعطیلی لیگ کنار بیاییم و خودمان را در شرایطی نگه داریم که برای شروع دوباره لیگ آماده باشیم. این تعطیلی برای استقلال که داشت به تدریج آماده می شد اتفاق خوبی نیست اما باید با آن کنار بیاییم.»

وی در خصوص نبودن نامش در لیست تیم ملی فوتبال گفت: «من هم مثل هر بازیکن دیگری آرزو دارم در تیم ملی کشورم بازی کنم. فکر می کنم در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته ام اما حتما باید بهتر از این باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.»

 

صادقی درباره دعوت شدن جلال حسینی به تیم ملی و دعوت نشدن خودش، ادامه داد: «اصلا به سرمربی تیم ملی کاری ندارم اما در طول فصل معلوم می شود که کدام بازیکن شایستگی بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی داشته است. فوتبال بازی کردن در تیم های بزرگ کار هر بازیکنی نیست و خیلی ها در تیم های قبلی خودشان بازیکنان بزرگی بوده اند اما به استقلال و پرسپولیس که آمده اند افت کرده اند. تا نیم فصل صبر کنید و بعد معلوم می شود کدام مدافع لیاقت دارد به تیم ملی دعوت شود.»

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:1 ] [ بهنام ]

 
%www.JOX.ir رازچسب های روي بدن المپيكي ها
ب بازوی احسان نگاه کن.
 
 
به گزارش «تابناک»، تعداي از ورزشكاراني كه در بازیهای المپیك لندن حضور دارند‌ چسب های رنگارنگي را روي پوست خود چسبانده‌اند و خيلي‌ها به دنبال كشف راز اين چسب‌ها هستند. ساخت واستفاده ازاین چسب‌ها به سال 1970بر می‌گردد. در آن برهه ورزشكاران برای كنترل بیشترواستفاده ازتمام توان خود ازآنها استفاده می كردند.
 
چسب‌هاي عضلاني دارای موادی هستند كه با توجه به هر رشته درنقطه ای مخصوص چسبانده می شوند، تا هم درد ناشی از ورزش‌های سنگین را در آن منطقه كم كنند وهم استحكام لازم درپوست وعضلات برای مقاومت دربرابرفشارهای خارجی را ایجاد شود. استفاده از این چسب‌ها با بهبود گردش خون همراه است و حتی از سردرد ورزشكاران هم می كاهد. نتیجه بستن نوارچسب های طبی، استراحت دادن به مفصل است و از بروز آسیب ناخواسته به بافت عضلانی جلوگیری مي‌كند.

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 20:52 ] [ بهنام ]

اعتراف مورینیو به اشتباه+ عکس
 

مربی رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که فرو کردن انگشتش در چشم تیتو ویلانووا، اشتباه بوده و به این نکته اشاره کرده که مسی نباید برنده توپ طلای امسال شود
ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز 4شنبه گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس، صحبتهای تعجب آوری را برزبان آورده

این مربی پرتغالی در طول این گفتگو از مسائل مختلفی صحبت کرده؛ از حال و روز کنونی رئال گرفته تا به گذشته های نزدیک هم نظر انداخته. او در مورد صحنه جنجالی ای که در آخرین سوپرکاپ اسپانیا میان او و تیتو ویلانووا رخ داد و لحظه ای که او تصمیم گرفت تاانگشتش را در چشم مربی تیم کاتالان فرو کند، صحبت کرده.

مربی رئال در باره آن اتفاق اعلام کرده که درهجوم بردن به مربی بارسا اشتباه کرده:« آن کاری که من انجام دادم، نباید اتفاق می افتاد. کاملا روشن است که نباید چنین اتفاقی رخ می داد. ولی من یک آدم احمق نیستم که بدون آنکه داستانی وجود داشته باشد چنین کاری بکنم. پشت آن ماجرا اتفاقی نهفته بود که باعث شد که اندکی کنترلم را از دست بدهم.»

مورینیو در ادامه صحبتهایش به برنامه های تمرینی شاگردانش اشاره کرد و گفت:« ما با بازیکنانم خیلی روی این نکته تمرین می کنیم تا بتوانیم احساساتمان را کنترل کنیم؛ فقط به بازی کردن فکر کنیم و خوب تلاش کنیم. کسی که در آن برخورد لغزید، من بودم. همان طور که تیتو چند هفته پیش گفت، این تصویر برای همیشه باقی خواهد ماند. مهمترین نکته، تصویر منفی است. بین من و او هیچ مشکلی نیست. در بازیهای بعد از آن بازی، من و تیتو همدیگر را دیدیم و با هم احوالپرسی کردیم. این داستان تمام شده و الان باید تلاش کرد که اتفاق مشابهی رخ ندهد.»

مورینیو در این گفتگو درمورد کریس رونالدو و احتمال اهدای توپ طلا به این ستاره پرتغالی هم صحبت کرد و گفت:« دو سال پیش کریس گلهای بیشتری به ثمر رساند و کفش طلا را برد ولی تیمش تنها قهرمان جام حذفی شده بود. از همین رو، توپ طلا به مسی رسید. سال گذشته، مسی گلهای بیشتری زد ولی فکر نمی کنم که شایستگی فتح توپ طلا را داشت. درغیر این صورت، فوتبال اهمیت و ارزش گروهی بودنش را از دست می دهد.»

بخش پایانی صحبتهای مورینیو راجع به برنامه های پیش روی رئال بود. او دراین باره گفت:« پارسال در لیگ قهرمانان اروپا، با ضربات پنالتی کنار رفتیم. ما به فینال نزدیک بودیم و اصلا دور نبودیم و وقتی به چیزی نزدیک باشی، روزی به آن می رسی.»

[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:40 ] [ بهنام ]

 

 

سرخیو راموس: دربازی با میلان، ریتم خوبمان را بازیافتیم؛تورهای تابستانی به کسب تجربه کمک می کند

مدافع اسپانیایی از استقبال گرم هواداران رئال از کاروان این تیم درکمپ آمریکا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است

 

 

Sergio Ramos - Real Madrid

 

 

Sergio Ramos - Real Madrid

سایت گل- سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید در صحبتهایی به این نکته اشاره کرد که تیمش به دنبال آن است که قهرمانی اش در رقابتهای لالیگارا تکرار کند.

این درحالی است که کهکشانی ها اردوی پیش فصل موفقی را در آمریکا پشت سرگذاشتند و در لس آنجلس، لاس وگاس و نیویورک توانستند مقابل حریفانشان به پیروزی های ارزشمندی برسند.

رئالی ها دییشب موفق شدند تا در دیداری دوستانه با نتیجه 1-5 میلان را شکست دهند. در پایان این دیدار سرخیو راموس به گل دات کام گفت:« خیلی خوب است که به آمریکا بیایی و با آغوشی گرم و محبت فراوان مورد استقبال قرار بگیری. باید از این بابت متشکر باشیم. شیوه رفتار با رئال مادرید فوق العاده است و ما باید از این بابت تشکر کنیم. فکر می کنم بازی با میلان بازی خوبی برای ما بود تا ریتم خوبمان را قبل از شروع فصل بازیابیم. ما فصل را با بازی سوپرکاپ مقابل بارسلونا شروع می کنیم. همین الان هم بی صبرانه انتظار شروع رقابتهای لالیگا رامی کشیم.»

 

سوال مطرح شده دیگر درمورد اردوی پیش فصل طولانی قبل از آغاز فصلی فشرده بود ولی راموس به این نکته اشاره کرد که این تور تابستانی برای تیمش خیلی مفید بوده:« این تورها مفید است.چون ما به عنوان یک تیم در تورهای تابستانی تجربیاتی را کسب می کنیم که در طول فصل دست یابی به آن مقدور نیست.»

رئال در تور تابستانی اش در آمریکا، سه بازی دوستانه برگزار کرد و مقابل هر سه تیم لس آنجلس گلکسی، سانتوس لاگونا و میلان به پیروزی رسید و در روز 18 آگوست اولین بازی اش در لالیگارامقابل والنسیا برگزار خواهد کرد.

[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:37 ] [ بهنام ]

استراماچونی: مسی و رونالدو می توانند ذخیره های خوبی برای میلیتو باشند

اینتری ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید به عنوان ذخیره دیه گو میلیتو هستند اما هنوز نتوانسته خرید مناسبی انجام دهند

 

 

Andrea Stramaccioni - Inter Milan (GOAL.com/Antara)

 

 

سایت گل- آندره آ استراماچونی، سرمربی اینتر، در اظهارنظری طنزآلود اعلام کرد لیونل مسی و کریس رونالدو می توانند گزینه های خوبی برای پیوستن به این باشگاه به عنوان مهاجم ذخیره باشند.

اینتری ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید به عنوان ذخیره دیه گو میلیتو هستند اما هنوز نتوانسته خرید مناسبی انجام دهند. در چنین شرایطی سرمربی جوان نرآتزوری از ستاره های رئال و بارسا به عنوان گزینه هایی مناسب نام برد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" یک ذخیره برای میلیتو؟ هیچ سنتر فورواردی به خوبی میلیتو وجود ندارد.

بسیار خوب خواهد بود که بتوانیم بازیکنی به عنوان ذخیره میلیتو به خدمت بگیریم که بتواند در گوش ها نیز بازی کند اما یافتن چنین بازیکنی دشوار است.
شاید مسی و رونالدو بتوانند از عهده این کار بر بیایند."

اینتر در این تابستان بازیکنانی مانند دیه گو فورلان، لوک کاستیانوس و مائورو ساراته را از دست داد.

[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:33 ] [ بهنام ]

 

 

 


حسان حدادی، قهرمانی که حالا نامش در تاریخ ورزش ایران جاودانه شده است، روزهای پرفراز و نشیبی را طی کرده تا در لندن به آرزوی دیرینه اش برسد.

 

 

ادامه مطلب را بخون


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ بهنام ]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کشتی‌گیر وزن ۶۶ کیلوگرم فرانسه درخصوص پیروزی بر عبدولی گفت: خودم هم قبول دارم که با کمک داور توانستم عبدولی را از پیش‌رو بردارم.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، استیو گینو که توانسته بود برابر سعید عبدولی به پیروزی دست پیدا کند و در پایان به مدال برنز رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن دست پیدا کند، در خصوص شرایطش در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: احساس بسیار خوبی دارم که توانستم مدال برنز کسب کنم. وقتی در المپیک پکن مدال طلا کسب کردم خیلی‌ها گفتند که این مقام را با شانس به دست آورده‌ام. با مدالی که در لندن کسب کردم بازهم ثابت کردم که مقام‌آوری‌ام در پکن شانسی نبوده است.

وی درمورد پیروزی برابر سعید عبدولی تصریح کرد: قبول دارم که در دیدار با کشتی‌گیر ایرانی با خوش‌شانسی و کمک داور پیروز شدم. خوش‌اقبال بودم که توانستم عبدولی را شکست دهم، اما در دیدار برابر کشتی‌گیر کره‌جنوبی داوری با من همراه نبود.

گینو گفت: در نیمه‌نهایی مقابل کشتی‌گیر کره‌جنوبی خوش‌اقبال نبودم و نماینده کره‌جنوبی موفق‌تر بود و توانست به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کند.

در ادا مه عکس گریه عبدولی


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 20:53 ] [ بهنام ]

قاسم رضايي" به مقام قهرماني رسيد



خبرگزاری آریا-  'قاسم رضایی' كشتی گیر وزن 96 كیلوگرم تیم ملی كشتی فرنگی ایران و دارنده مدال برنز جهان در سال 2007، در آخرین مبارزه خود در بازی های المپیك 2012 لندن، كشتی گیر تیم روسیه را شكست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، در مسابقه فینال وزن 96 كیلوگرم كشتی فرنگی 'قاسم رضایی' در یك كشتی سخت و سنگین مقابل 'رستم توتروف' كشتی گیر تیم روسیه و دارنده مدال برنز سال 2011 جهان در شهر استانبول تركیه در دو وقت متوالی و با نتایج 2 بر صفر و یك بر صفر به برتری رسید و سومین مدال طلای بازی های المپیك لندن را برای كشورمان به ارمغان آورد. تیم ملی كشتی فرنگی ایران در بازی های المپیك 2012 لندن پیش از این نیز توسط 'حمید سوریان' و 'امید نوروزی' به ترتیب در وزن های 55 و 60 كیلوگرم به دو مدال طلا دست یافته بود.
 'قاسم رضایی' كه در دور نخست رقابت های وزن 96 كیلوگرم بازی های المپیك 2012 لندن با قرعه استراحت روبرو شد، در دور دوم مقابل 'جنگ ییلدریم' از تركیه قرار گرفت و مقابل این كشتی گیر با حساب 2 بر یك و با نتایج صفر بر 2، یك بر صفر و 2 بر صفر به برتری رسید. كشتی گیر وزن 96 كیلوگرم تیم ملی كشتی فرنگی ایران در دور سوم، در دو وقت متوالی و با نتایج 2 بر صفر و یك بر صفر مقابل 'آرتور الكساندریان' از ارمنستان پیروز شد.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:30 ] [ بهنام ]


قهرمان پرتاب دیسک کشورمان در مسابقات پرتاب دیسک المپیک لندن به مدال نقره دست یافت. حدادی که برای نخستین بار توانست مدال نقره مسابقات المپیک را بر گردنش بیاویزد رقابت نزدیکی با رقیب آلمانی اش داشت.او فقط 9 سانتی متر از رقیبش کمتر پرتاب کرد تا رنگ مدالش در این رقابت ها نقره شود.
به گزارش مشرق، احسان حدادی که روز گذشته توانسته بود به فینال پرتاب دیسک بازی‌های المپیک 2012 لندن صعود کند امشب رقابت خود  با 12 حریف را آغاز کرد.

وی در اولین پرتاب خود دیسک را به طول 68 متر و 18 سانتی متر پرتاب کرد که در رده نخست قرار گرفت.

او در بار دوم 64 متر و 9 سانتی متر پرتاب کرد و در پرتاب سوم خود نیز دیسک را 67 متر و 28 سانتی متر پرتاب کرد.

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا در پرتاب چهارم دیسک را به طول 66 متر و 98 سانتی متر پرتاب کرد.

احسان در حرکت پنجم حرکت خود را با خطا پشت سر گذاشت اما هارتینگ آلمانی که یکی از جدی ترین رقبای حدادی به شمار می آمد توانست با رکورد  68.27 از او جلو بزند.

در آخرین حرکت،احسان نتوانست رکورد هارتینگ را بشکند اما با همان پرتاب اول خودش کاری کرد که با شایستگی توانست برای نخستین بار مدال نقره رقابت های المپیک را بر گردن خودش بیاویزد.این مدال هر چند رنگش طلایی نبود اما ارزش آن چیزی کمتر از طلا برای کاروان ایران نیست.  این اولین مدال دوومیدانی ایران در تاریخ المپیک بود.


پيش از اين احسان حدادي در رقابت‌هاي قهرماني جهان در كره جنوبي، موفق شده بود به مدال برنز دست پيدا كند.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:27 ] [ بهنام ]

دنیای مجازی: بهداد سلیمی در رقابت فوق سنگین وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن به مدال طلا رسید.

در آخرین شب رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن،دیشب وزنه‌برداران فوق سنگین به مصاف هم رفتند تا قوی‌ترین مرد المپیک در پایان این رقابت مشخص شود.

بهداد سلیمی که سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 پاریس وزنه 214کیلویی را مهار کرد تا رکورد جهان یک کیلوگرم افزایش پیدا کند برای آغاز رقابت امشب خود با وزنه 201 کیلوگرم اغاز کرد که موفق به مهار آن شد.

سلیمی در حرکت دوم وزنه 205 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم نیز وزنه 208 کیلوگرم را بالای سر برد.

در حرکات دوضرب سلیمی که در قهرمانی جهان در حرکات دوضرب 250 کیلوگرم را مهار کرده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود کار خود را در المپیک با وزنه 247 کیلویی آغاز کرد. وی در حرکت دوم وزنه 264 را که رکورد جهان و المپیک است انتخاب کرد که موفق به مهار آن نشد و از زدن حرکت سوم امتناع کرد تو طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

همچنین سجاد انوشیروانی که سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 پاریس وزنه با وزنه 198 کیلویی به مدال برنز رسیده بود، دیشب در المپیک کار خود را در یک ضرب با مهار این وزنه آغاز کرد.

وی برای حرکت دوم خود از پس مهار 204 کیلویی برنیامد اما در دفعه سوم این وزنه را مهار کرد.

در رقابت‌های دوضرب نیز وی با مهار وزنه 237 کیلوگرم در حرکت اول کار را آغاز کرد. سجاد در حرکت دوم وزنه 245 را درخواست کرد که با موفقیت آن را بالای سر برد.

وی در حرکت سوم وزنه 251 را انتخاب کرد که موفق به مهار آن نشد ولی با مجموع 449 کیلوگرم به کار خود خاتمه داد و صاحب گردن آویز نقره شد.(فارس

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:26 ] [ بهنام ]

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به موقعیت‌های گلزنی تیمش مقابل مس کرمان گفت: داور در این بازی یک پنالتی برای استقلال نگرفت و گل صحیح ما را مردود اعلام کرد.

 

ه گزارش همراهان نیوز به نقل از  مهر، امیر قلعه نویی دوشنبه شب پس از تساوی تیم‌های مس کرمان و استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان اظهارداشت: در مجموع استقلال عملکرد خوبی داشت و من از عملکرد تیم راضی هستم اما به دلایل اشتباهاتی که انجام دادیم نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.


وی افزود: داور گل صحیح استقلال را به اشتباه مردود اعلام کرد و یک پنالتی مسلم را نیز برای ما نگرفت، ضمن اینکه سه بار تیر دروازه مس را نیز به لرزه درآوردیم.

قلعه نویی ادامه داد: در کل اشتباهات داوری از یک سو و بدشانسی از سوی دیگر موجب شد نتوانیم مس را در کرمان شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه روند بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم مس و استقلال می‌توانستند نتیجه مسابقه را به سود خود رقم بزنند، افزود: تیم مس در ابتدا بازی مستقیم را برای استفاده از عنایتی در دستور کار قرار داد که ما با یک تغییر به موقع این موقعیت را از مس گرفتیم.

سرمربی استقلال افزود: استقلال هنوز ایراداتی دارد که می‌توان در خط هافبک و فروارد مشاهده کرد اما به تدریج درحال رفع مشکلات هستیم و در این زمینه بسیار امیدواریم.

قلعه نوعی گفت: استقلال هنوز توان قدرت و جنگندگی لازم را ندارد و باید بیشتر روی این موارد کار کنیم.

وی در خصوص وضعیت مس نیز گفت: این تیم با برنامه بازی کرد و به نظر من اگر سرمربی تیم بتواند ایرادها را رفع کند در نهایت جزو تیم‌های تک رقمی جدول خواهد بود.

سرمربی استقلال ادامه داد: مس سابقه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارد و باید از پتانسیل مدیران بومی و توانمندی که دارد استفاده کند ضمن اینکه شخص سعد محمدی نیز دید بسیار خوبی در زمینه فوتبال دارد.

سرمربی استقلال ادامه داد: مس پتانسیل خوبی دارد و باید با هماهنگی بین مسئولان، رسانه‌ها و عوامل تیم مشکلات خود را رفع کند.

وی گفت: نباید آرامش از مس کرمان گرفته شود و باید کرمانی‌ها با همراهی با یکدیگر شرایط تیم را تغییر دهند.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:26 ] [ بهنام ]

 

 

 

 

 

 

امید نوروزی قهرمان المپیک لندن شد/ دومین طلای شاگردان بنا
امید نوروزی با پیروزی در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن به عنوان قهرمانی دست یافت تا شاگردان محمد بنا دومین مدال طلا را به کاروان ورزشی کشورمان در المپیک سی‌ام هدیه کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، امید نوروزی در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک لندن رودرروی "ریواز لاشخی" از گرجستان قرار گرفت و موفق شد با کسب پیروزی در دو تایم با نتایج مشابه (یک بر صفر) مدال طلای این وزن را کسب کند. نوروزی پیش از این دیدار نیز موفق شد حریفانی از چین، بلغارستان، قزاقستان و ژاپن را مغلوب تکنیک و توانمندی خود کند و با اقتدار راهی فینال المپیک شود.

شب گذشته نیز حمید سوریان با درخشش در این رقابت‌ها مدال طلای وزن 55 کیلوگرم المپیک 2012 لندن را بر گردن آویخت و امید نوروزی هم امشب دومین طلای کشتی فرنگی ایران را به چنگ آورد.

کسب همین دو مدال طلا در المپیک 2012 لندن، درخشان‌ترین نتیجه کشتی فرنگی تاریخ ایران را رقم زد و این در حالیست که هنوز فرنگی کاران اوزان 66 و 96 کیلوگرم به میدان نرفته‌اند.

همچنین امروز در رقابت‌های اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن، حبیب اله اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده به میدان رفتند که این دو ملی پوش از دستیابی به مدال بازماندند.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:19 ] [ بهنام ]

 
یازدهمین روز مسابقات المپیک لندن برای کشورمان با اتفاقات خوشایندی همراه بود.

به گزارش «تابناک»، همزمان با برگزاری مسابقه نهایی در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی که با پیروزی غرورآفرین ورزشکار کشورمان همراه بود، در قسمت دیگری از مجموعه ورزشی اکسل، وزنه برداران 105 کیلوگرم مسابقات خود را در حالی آغاز کردند که «نواب نصیر شلال» به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور داشت.

رقابت های این وزن در حالی آغاز شد که عدم حضور دو وزنه بردار قدرتمند اهل روسیه، سبب شده بود تا شانس سایر ورزشکاران برای کسب مدال در این وزن افزایش پیدا کند.

وزنه بردار دسته 105 کیلوی کشورمان در آغاز رقابت‌های این دسته و به رغم ثبت رکورد 187 کیلویی در مسابقات آسیایی، ابتدا در حرکات یکضرب این مسابقات، دو بار در مهار وزنه 183 کیلویی ناکام ماند تا در شرایطی که در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار گرفته بود، با مهار وزنه 184 کیلویی و کسب رتبه پنجمی در حرکات یکضرب، شانس خود را در حرکات دو ضرب آزمایش کند.

وزنه بردار 105 کیلوگرم کشورمان در حالی برای نخستین بار در حرکت دو ضرب پشت وزنه 222 کیلوگرمی قرار گرفت که در مهار این وزنه با دشواری مواجه شد اما در نهایت با کسب دو چراغ سفید، داوران رای به پذیرش وزنه زده شده توسط وی دادند تا نصیر شلال موقتا به رتبه دوم این وزن صعود کند.

در ادامه رقابت ها، وزنه برداران کشورهای مختلف یکی پس از دیگری به پشت وزنه های درخواستی آمدند تا عدم موفقیت آنها سبب شود تا مدال برنز ملی پوش کشورمان قطعی شود تا دو حرکت باقیمانده نصیر شلال تعیین کننده مرغوبیت مدال وی باشد.

وزنه بردار کشورمان در حرکت دوم خود موفق شد تا با مهار وزنه 207 کیلوگرم، با ثبت مجموع 411 کیلوگرم، موقتا به رتبه نخست صعود کرده و شانس خود را برای کسب سومین مدال طلای کاروان ورزشی کشورمان بیشتر کند.

در ادامه ورزشکار اوکراینی بر تخته حاضر شد تا با مهار وزنه‌ 207 کیلوگرمی (مشابه ورزشکار کشورمان) و با توجه به رکورد یک ضربی که ثبت کرده بود (یک کیلو بیشتر ار ملی پوش ایرانی)، برای بار دیگر به رتبه نخست برگردد.

بدین ترتیب سرنوشت تعیین مرد طلایی این وزن به حرکت سوم نصیر شلال گره خورد که با توجه به عدم موفقیت ورزشکار ایرانی در مهار وزنه 209 کیلوگرمی، مقام دومی وزنه بردار 105 کیلوگرم کشورمان و کسب چهارمین مدال کاروان ایران در المپیک لندن قطعی شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:17 ] [ بهنام ]

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سرمربي استقلال با اشاره به برخي مشکلات مالي تيم استقلال گفت: در حال حاضر تيم روال صعودي خود را طي مي کند اما نگران مشکلات مالي تيم در آينده هستيم.
به گزارش خبرنگار مهر، سرمربي تيم استقلال ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان در خصوص بازي اين تيم با مس با بيان رضايتش از حضور دوباره در جمع کرماني ها گفت: من در کرمان خاطرات بسيار خوبي دارم و به کرماني ها مديونم چراکه آن ها در روزهاي بحراني من بعد از تيم ملي آرامشي که نياز داشتم را در اختيارم قرار دادم.

وي در مورد بازي تيم هاي مس و استقلال گفت: فيلم بازي هاي مس را آناليز کردم و قاطعانه مي گويم جاي مس اينجاي جدول نيست و اين تيم با بدشانسي هاي زيادي روبرو شده است. آن ها فوتبال را خوب بازي مي کنند و مربي خبره اي دارند و من فکر مي کنم نبايد در رابطه با قاسمپور عجولانه تصميم گرفت و اعتقاد دارم 4 هفته زمان کافي براي ارزيابي يک مربي نيست.


قلعه نويي ضمن ابراز اميدواري نسبت به جذاب شدن بازي دو تيم مثل ديدارهاي قبلشان در رابطه با تيمش گفت: در فصل جديد 4-5 تغيير در ترکيب داشته ايم. من يک مربي هستم که به آينده نگري اعتقاد دارم و براي دراز مدت برنامه ريزي مي کنم. در حال حاضر بعد از ديدن نيمه دوم بازي استقلال برابر ذوب آهن به تيمم کاملا اميدوار هستم چراکه نشان دادند طبق آيتم هايي که در ذهن داشتم تيم به خوبي پيش رفته است و بدن هاي بازيکنان به شادابي رسيده است.


وي گفت: ليگ34 هفته است و بايد تا روز آخر آن از همان اول برنامه داشت اما متاسفم که نگرش فوتبال ايران به گونه اي شده است که يک مربي تا يک ساعت آينده کاري خود خبر ندارد.


سرمربي استقلال به مشکلات تيم خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه از نظر مالي تيم ما عقب تر از ساير رقيبان خود قرار دارد. بازيکن تيم ما مثل پژمان منتظري از قراردادهاي کلان چشم پوشيده است به خاطر استقلال از بازوبند کاپيتاني هم گذشته است اما پولي دريافت نکرده است. اين مسائل قطعا مشکل درست مي کند اما خوشبختانه تا امروز بازيکنان تيم ما با تمام توان به کار خود ادامه داده اند.


قلعه نويي در رابطه با مذاکرات پيش از فصل خود با باشگاه مس و شايعه رقم رويايي پيشنهادي اين باشگاه به او گفت: من شناخت کاملي از کرمان و باشگاه مس دارم. خيلي دوست داشتم که يک بار ديگر به اين باشگاه بيايم که قسمت نشد. اينکه من يک پيشنهاد رويايي را رد کرده ام دليل نمي شود که حتما از باشگاه مس بوده باشد چراکه من قبل از شروع مسابقات با چند تيم ديگر هم مذاکره جدي داشتم.


وي در رابطه با وضعيت مجتبي جباري و مشکلات او در باشگاه استقلال هم گفت: ما بايد براي همه بازي هايمان برنامه ريزي داشته باشم ما بايد در چند بازي سنگين باشگاه هاي آسيا خارج از ايران بازي کنيم که نياز داريم از بازيکنان بزرگ استفاده کنيم. جباري را هم براي چنين بازي هايي نگه داشته ايم. با اين حال من تا جايي که بتوانم از ورود بازيکنان ايراني به قطر جلوگيري مي کنم چراکه متوجه برنامه آن ها براي فوتبال ايران هستم.

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:17 ] [ بهنام ]

vvتصاویری از قهرمانی حمید سوریان در المپیک لندنv


ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:2 ] [ بهنام ]

 اولین طلای ایران در المپیک را نابغه ی کشتی رقم زد
مدال طلای حمید سوریان نخستین مدال کشتی فرنگی ایران در المپیک پس از 40 سال بود.

جام نیوز: حمید سوریان ، نابغه کشتی فرنگی جهان پس از پیروزی در سه دیدار خود مقابل حریفانی از قرقیزستان، مجارستان و دانمارک در فینال روشن بایراموف آذربایجانی را در دو تایم (2-0 و 1-0) شکست داد و به نشان ارزشمند طلا دست یافت.

مدال طلای حمید سوریان نخستین مدال کشتی فرنگی ایران در المپیک پس از 40 سال بود.

در تایم اول سوریان و بایراموف کاری از پیش نبردند و کار به کلینچ کشیده شد و سوریان یک بارانداز استثنایی اجرا کرد و این تایم را برد.
در تایم دوم سوریان به زیبایی به پشت حریف رفت و یک امتیاز گرفت و این تایم را هم برد.
کاوران ورزشی کشورمان بدین ترتیب در حال حاضر دو مدال طلا و برنز توسط حمید سوریان و کیانوش رستمی در کشتی فرنگی و وزنه برداری در جدول مدال ها جای دارد.

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:2 ] [ بهنام ]

نيمکت‌نشينان استقلال هم تاثيرگذارند

قاسمپور سرمربي مس کرمان گفت: استقلال تيم پرمهره‌اي است و حتي روي نيمکت نيز بازيکنان تاثيرگذاري دارد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پارس به نقل از ورزش سه ،ابراهيم قاسمپور در مورد ديدار دوشنبه شب با استقلال عنوان کرد: اميدوارم در اين بازي برخلاف سه مسابقه گذشته روي بد فوتبال را نبينيم و پيروز شويم. در مسابقات قبلي با وجود اينکه خوب بازي کرديم اما در نتيجه‌گيري ضعيف بوديم و در حالي که بايد 7 امتياز داشته باشيم اکنون بدون امتياز هستيم. در بازي با استقلال هم مثل گذشته مي‌خواهيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم و براي برد تلاش مي‌کنيم.

وي ادامه داد: استقلال در بدترين شرايط هم، استقلال است و يک تيم بزرگ، چه برسد به امروز که اين تيم مهره‌هاي فراوان و زيادي دارد. استقلال حتي روي نيمکت هم بازيکنان تاثيرگذاري دارد که مي‌توانند عصاي ديگر تيم‌ها باشند. سه تيمي که تا امروز با آنها بازي کرديم هم تيم‌هاي کوچک و ساده‌اي نبودند. در بازي با استقلال با تمام توان به ميدان خواهيم رفت تا به پيروزي برسيم.

قاسمپور در مورد شايعه اولتيماتوم باشگاه به او، تصريح کرد: به من اولتيماتومي داده نشد و من هم آدمي نيستم که با اولتيماتوم کار کنم. هيئت مديره و مديرعامل باشگاه مي‌توانند هر تصميمي براي کادر فني بگيرند و اين حق طبيعي آنهاست.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:38 ] [ بهنام ]

رونالدو:

خیلی

بدشانسم

که این همه

بدشانسم /Cristiano Ronaldo

امیدوارم توپ

طلا عادلانه باشد

امیدوارم توپ طلا جایزه ای عادلانه باشد . طبعا دوست دارم به آن دست پیدا کنم . اگر چیز دیگری بگویم دروغ گفته ام

ادامه مطلب را ببین


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:33 ] [ بهنام ]

 
 
 

 


فوتبال جهان - ستاره برزیلی مادریدی ها در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار گرفته.
به گزارش خبرآنلاین؛ پس از ناکامی مسئولین میلان در حفظ ستارگان مطرح خود در رختکن تیم، هواداران روسونری مشتاق اند تا بار دیگر کاکا، ستاره سابق خود را در ترکیب این تیم ببینند.
آریدو برایدا مدیر ورزشی آث میلان در صحبت‌هایی‌ اعتراف کرد که باشگاه در تلاش برای جذب کاکا می باشد و در حال حاضر مذاکرات بر سر کاهش رقم دستمزد این بازیکن آغاز شده.
برایدا به گازتا دلا اسپورت گفت: ما منتظریم تا ببینیم که توافق بر سر دستمزد این بازیکن به چه صورت حاصل می‌‌شود.
او ادامه داد: ما واقعا خوشحال خواهیم شد اگر کاکا دوباره به ما ملحق شود، او بازیکنی محبوب در سن سیرو و همچنین بخشی انکار ناپذیر از تاریخ میلان است.
این مقام در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر پیوستن ‌ام ویبا مدافع مون پلیه به میلان گفت: ما هنوز برای امضای قرا داد با این بازیکن اهل آفریقا به توافق نهایی نرسیده ایم و مذاکرات با قهرمان فرانسه همچنان ادامه دارد.
میلان در فصل نقل و انتقالات تابستان جاری عملکرد بسیار ضعیفی داشته و ستارگانی همچون تیاگو سیلوا و ایبراهیموویچ را از دست داده، به همین دلیل هواداران روسونری به موفقیت تیمشان در فصل آینده امید چندانی ندارند. شاید جذب کاکا که دوران بسیار درخشانی را با این تیم سپری کرده بتواند هوادارن را تا حدودی راضی‌ نگه دارد.
برنده توپ طلای فیفا در سال 2007 هیچگاه موفق نشد نمایشی که از او انتظار می‌‌رفت را در پیراهن رئال تکرار کند، از طرفی‌ مورینیو در صحبت‌های اخیرش‌ اعلام کرده که کاکا در برنامه‌های آتی او جایی‌ ندارد. به همین دلیل جدایی این بازیکن 30 ساله از باشگاه مادریدی بسیار محتمل به نظر می رسد

[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:8 ] [ بهنام ]

مذاکره‌استقلال باشرکت‌کره‌ای‌برای تبلیغ

:
     

باشگاه استقلال تهران در حالی مذاکراتی با یک شرکت کره ای تولید لوازم خانگی داشته که این کشور در رابطه ای نامطلوب با کشورمان است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، مدت هاست ورزش ایران و به خصوص فوتبال در جهتی قدم گذاشته که حتی در برخی موارد مغایر تصمیمات نظام است. در این بین نیز بارها اعتراضاتی شده که تا کنون بی ثمر بوده است. نمونه های متعددی از آن را می توان در اقدامات بین المللی دید که مواردی روی می دهد که تاسف برانگیز است.

در یکی از این نمونه ها که در فوتبال نیز فراوان نیز دیده می شود، ارتباط باشگاه استقلال تهران با یک شرکت مشهور لوازم خانگی کره ای است. این باشگاه که خریدهای سنگین و سرسام آوری در فصل نقل و انتقالات داشته، برای آن که بتواند از پس مخارج بربیاید، وارد این مذاکره شده است. البته، اخبار دریافتی حاکی از آن است که این گفت و گوها موفقیت آمیز نبوده و طرفین به نتیجه ای نرسیده اند.
در این میان، دو نکته حایز اهمیت است. در درجه اول، وقتی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در سال های اخیر روابطی رو به افول داشته و طرف خارجی خود را در جبهه مقابل تعریف کرده، چه تحلیلی موجب این واکنش در استقلال شده است؟ مگر نباید انتظار داشت مجموعه های ورزشی در راستای سیاست ها حرکت کرده و ابزاری برای رونق وضعیت گروه های رقیب نشوند؟ این رفتار را در چه فضایی می توان تحلیل کرد؟
از سوی دیگر، در سال جاری که با عنوان "تولید ملی" نامگذاری شده، بهتر نبود مدیران استقلال به سمت فعالیت هایی روند که موجب توسعه این بخش از اقتصاد کشور شود؟ البته، این ایراد صرفا مربوط به مسئولان این باشگاه نیست و در سایر باشگاه ها نیز این روند جریان دارد؛ اما وقت آن نرسیده تا تدبیری کرد تا پول هنگفی که در فوتبال هزینه می شود، در جهت توسعه و اهداف کشور باشد؟
 
 

[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:4 ] [ بهنام ]

ستاره فرانسوی دنیای فوتبال در صحبتهایی اعلام کرده که ممکن بود به رئال مادرید نیز بپیوندد.

 

 

Franck Ribery; Wahiba Ribery - DFB Cup Final - Champions Party

 

 

 

 

سایت گل- فرانک ریبری ستاره فرانسوی دنیای فوتبال در گفتگو با اشپورت بیلد به مروری بر گذشته فوتبالی اش پرداخته است. او در صحبتهایی یادآوری کرده که در برهه ای از زمان در استانه پیوستن به بارسلونا بوده.

ریبری در بخشی از صحبتهایش به این نشریه آلمانی گفت:« فصل گذشته و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید را در ضربات پنالتی شکست دادیم. در طول سالهای اخیر لحظاتی بود که واقعا ممکن بود به رئال مادرید یا بارسلونا بروم.ولی الان دیگر این روزها گذشته و به اتمام رسیده. از نظر ورزشی، بایرن مونیخ در مسیر یکسانی با این باشگاه ها قرار دارد و به عنوان یک باشگاه معتقدم که بایرن مونیخ حتی به مراتب بهتر از بارسلونا یا رئال مادرید است.»

ریبری به علاوه در پاسخ به سوالی در مورد احتمال به پایان بردن عمر فوتبالی اش در آلمان گفت:« من در درونم همه چیز را مشخص شده می دانم. این را به صورت روشن می دانم. باید آنچه همسرم در فرانسه راجع به شهر و باشگاه بایرن می گوید را بشنوید. او به شدت تحت تاثیر اینجاست. خودم فکر می کنم که فوتبالم را در بایرن به پایان خواهم برد. مطمئنم که در هیچ جای دیگر نمی توانم تا این حد خوشحال و موفق باشم.»

[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:14 ] [ بهنام ]

تبریک باشگاه

بارسلونا به

اولین مدال

آور اسپانیا

درالمپیک

Mireia Belmonte

بعد از آنکه میرئیا بلمونته، مدال نقره شنا را برای کاروان اسپانیا کسب کرد، سران باشگاه بارسا، تصویری را روی وب سایتشان قرار دادند که مربوط به دیدار این دخترجوان از نوکمپ است

.ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:11 ] [ بهنام ]

مینیسک

جباری مشکوک به پارگی است.
مجتبی نیامده می رود

 

پزشکان باشگاه استقلال سعی می کنند مصدومیت جباری را از ناحیه مینیسک به نوعی پنهان کنند اما به احتمال زیاد این بازیکن باردیگر مورد عمل جراحی قرارخواهد گرفت

ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:58 ] [ بهنام ]


هديه 100هزار دلاري مسي به يونيسف مکزيک


ليونل مسي آرژانتيني به عنوان سفير خيرخواهانه يونيسف فعاليت

می کند .


بنياد خيريه ليونل مسي، مبلغ 100 هزار دلار به يونيسف مکزيک کمک کرد تا اين وجه صرف رشد و پرورش نوجوانان و جوانان مکزيکي شده و براي جلوگيري از ترک تحصيل نوجواناني که براي گذران زندگي مجبور به کار کردن مي شوند صرف شود. طبق اعلام بنياد ليونل مسي، اين مشکلي است که از سال 2006 در مکزيک فراگير شده است .

به نقل از گل مسي که از ماه مارس سال 2012 به عنوان يکي از سفراي خيريه يونيسف معرفي شده، در روز 17 ژوئن در شهر کانکن، يکي از شهرهاي مکزيک ديداري دوستانه را برگزار کرد که در اين ديدار دوستانه، ياران مسي و ستاره هاي آمريکا مقابل ستاره هاي مکزيک قرار گرفتند .

وجه حاصل از اين ديدار دوستانه، به بنياد مسي رسيد تا براي پروژه هاي خيريه متعددي به منظور رشد و پيشرفت زندگي نوجوانان مکزيکي هزينه شود .

سوسانا سوتولي، نماينده بنياد مسي در مکزيک با انتشار بيانيه اي اعلام کرد:« مشارکت جوانان در شکل گيري اجتماعي سالم و فعال بسيار مهم و کليدي است. حرکت بنياد لئو مسي براي کمک کردن به حضور اين جوانان در اجتماع و حمايت از حقوق کودکان در دنياست. »

در سال جاري ميلادي، 1318000 نوجوان و جوان مکزيکي براي رشد و پيشرفت هرچه سالم تر خود کمکهايي دريافت کردند که اين کمک ها به صورت بهبود شرايط تحصيلي وکاهش ترک تحصيل آنها بود.

بنياد ليو مسي با بهره گيري از برنامه هاي يونيسف در کشورهاي آرژانتين، مکزيک و اسپانيا به فعاليت مي پردازد.

 

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:12 ] [ بهنام ]

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر اندك تماشاگراني كه اهل كوفه هستند اجازه مي‌دادند هفته گذشته هم با امتياز از زمين خارج مي‌شديم و فكر مي‌كنم كه بازي امشب يكي از بهترين بازي‌هاي ليگ بوده است.
 به گزارش پژواك، امير قلعه‌نويي در پايان بازي استقلال و ذوب آهن كه با پيروزي تيمش همراه بود درباره اين بازي اظهار كرد: خدا را شكر كه توانستيم در اين بازي سخت سه امتياز را كسب كنيم. احساس مي‌كنم كه اين بازي يكي از بهترين عملكردهاي استقلال و شايد بهترين بازي ليگ باشد. ذوب آهن در نيمه دوم هجومي‌تر بازي كرد و بازي سرعت خوبي پيدا كرد. احساس مي‌كنم كه اين بازي يكي از ديدارهاي خوب ليگ بود البته بايد باز هم فيلم را بازبيني كنم .من به اين تيم خيلي اميدوار شدم البته اگر عده‌ي كمي كه اهل كوفه هستند هفته گذشته اذيت نمي‌كردند شايد در آن بازي هم با امتياز بيرون مي‌آمديم.

وي افزود: در اين تيم تغييرات زيادي از نظر رفتاري، تعصب و عشق به پيراهن در حال رخ دادن است. يك بازيكن به خاطر مردم 150 ميليون از پول رضايت‌نامه‌اش را خودش پرداخت مي‌كند تا به استقلال بيايد. بازيكني مثل بيك‌زاده كسي نبود كه بيرون بماند و به عشق مردم از تيمي كه قهرمان شده بود، به جمع استقلال اضافه شد. مي‌خواهم بگويم اين اهل كوفه تحمل بيشتري داشته باشند. امروز شرايط استقلال خوب بود و جا دارد از دوستاني كه زحمت كشيدند تشكر كنم. تيم ما در آينده فراز و نشيب زيادي خواهد داشت و تماشاگران بايد كمي صبر داشته باشند.

قلعه‌نويي گفت: نمي‌دانم در اين دو، سه ساله چه اتفاقي افتاده است. سال اولي كه من در اين تيم آمده بودم بازيكنان زيادي را جابه‌جا كرده بوديم و تا رده دوازدهم هم رسيده بوديم اما باز هم تيم تشويق مي‌شد. در همين ورزشگاه وقتي كه جام قهرماني را از دست داده بوديم، تماشاگران به احترام استقلال 10 دقيقه تيم را تشويق كردند. فرهنگ تماشاگران استقلال اين است. نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. در تيمي كه بازيكنان به عشق مردم آمده‌اند و پول هم نگرفته‌اند، بايد چنين اتفاقي برايشان بيفتد. مي‌خواهم بگويم كه بايد به بازيكنان فرصت دهيد تا همان طور كه آن‌ها معرفت نشان دادند و با چنين وضعيتي براي شما بازي مي‌كنند شما هم بايد كاري كنيد كه بازيكنان به شما اطمينان كنند.

وي در ادامه بيان كرد: طبيعتا ضعف‌هايي در كار ما وجود دارد كه بايد فيلم را بازبيني كنيم و در طول هفته اين ضعف‌ها را برطرف كنيم.

سرمربي استقلال درباره اظهارات رييس هيات مديره استقلال پس از بازي هفته گذشته نيز گفت: هيات مديره مسئوليت سياست‌گذاري را بر عهده دارد و مديرعامل نقش اجرايي را ايفا مي‌كند. اينكه بخواهيم در فضاي رسانه‌اي انتقاد كنيم كار غلطي است اما اگر مديرعامل صلاح بداند از طريق او به هيات مديره توضيحاتي را اعلام خواهيم كرد. اگر بحث‌هاي خانوادگي درون خانواده بماند بهتر است.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال كه چه زماني استقلال به شرايط ايده‌ال خود مي‌رسد گفت: امروز در ايجاد موقعيت خوب بوديم اما چيزي كه من را نگران مي‌كرد، اين بود كه بازي باكيفيتي را ارائه نمي‌دادند. در اين بازي تيم ما باكيفيت‌تر بود ولي با استقلالي كه مد نظر من است فاصله داريم. بايد پژمان منتظري و مجتبي جباري به ما اضافه شوند تا بتوانند مهاجمان را خوب تغذيه كنند.

وي با اشاره به تشويق مجيدي در بازي هفته گذشته نيز گفت: من هفته قبل هم گفتم اين كارها زمان رسيدن استقلال به شرايط خوبش را عقب مي‌اندازد و امروز هم مردم متوجه اين مسئله شدند.

قلعه‌نويي همچنين در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه درباره داوري پرسيده بود از اظهار نظر درباره اين مسئله خودداري كرد.

وي درباره پيشنهادهاي جباري و زندي از تيم‌هاي عربي اظهار كرد: در بعضي از روزنامه‌ها آنقدر در اين چند روزه درباره پيشنهادهايي كه مطرح شده نوشته شد كه حتي براي بارسلونا نيز اينقدر پيشنهاد نمي‌آيد. من فكر مي‌كردم كه سر تمرين بروم هيچ كدام از بازيكنان حضور نخواهند داشت و بايد خودم را براي حضور در بازي آماده مي‌كردم! ما تلاش مي‌كنيم كه نيروهايمان را حفظ كنيم و به موقع در نيم فصل جلسه‌اي برگزار خواهيم كرد و نظرات پورحيدري و ساير دوستان را خواهيم گرفت و آن‌ها را كتبا به فتح‌الله‌زاده اعلام خواهيم كرد ولي فعلا به احتمال 99 درصد تمام بازيكنان در تيم خواهند ماند.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا جباري از مسئله كاپيتاني ناراحت است يا خير گفت: اين گونه نيست. جباري مصدوميت دارد و دو ام آر آي هم از او گرفته شده است و قرار است كه كادر پزشكي نظر نهايي را اعلام كند. من شايد ايرادهاي زيادي داشته باشم ولي هيچ وقت دروغ نمي‌گويم و بايد بگويم كه چنين جوي در استقلال حاكم نيست. همان طور كه ديديد جواد نكونام بازوبند را به رحمتي داد و پژمان منتظري هم آن كار پهلوانانه را انجام داد.

وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه پرسيده بود آيا معرفت گذشته در ميان بازيكنان وجود دارد يا خير خاطره‌اي از بازيگري خودش و حضور در جام ملت‌هاي آسيا بيان كرد و گفت: بايد بازيكنان را طوري تربيت كنيم كه مردم و پيراهن تيم‌شان را دوست داشته باشند.

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:9 ] [ بهنام ]

 مدافع 39 ساله و سابق تیم ملی فوتبال برزیل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساکروی، روبرتو کارلوس مدافع تیم فوتبال آنژی ماخاچ‌کالا روسیه روز گذشته اعلام کرد که از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
 
خداحافظی مدافع 39 ساله برزیلی در شرایطی است که این بازیکن در ماه‌های اخیر فعالیت خوبی در تیم آنژی داشته است و به دنبال دریافت مدرک مربی‌گیری و ادامه حضور در این سمت در باشگاه روسیه‌ای است.
 
وی در این‌باره به افه گفت که مذاکراتی را انجام داده است که برای انجام بازی خداحافظی تیم‌های آنژی روسیه و رئال مادرید به مصاف یکدیگر بروند.
 
روبرتو کارلوس پس از 2 سال حضور در پالمیراس برزیل در سال 1995 به اینترمیلان پیوست و پس از یک فصل حضور در باشگاه ایتالیایی راهی رئال مادرید شد.
 
وی در سانتیاگو برنابئو درخشش خوبی داشت و به همراه این تیم 4 عنوان قهرمانی لالیگا، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 3 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کرد.
 
کارلوس 11 سال در مادرید حضور داشت و  پس از حضور نه‌چندان طولانی در فنرباغچه ترکیه و کورینتیانس برزیل در سال 2011 به آنژی ماخاچ‌کالا روسیه پیوست و به عنوان کاپیتان این تیم به هواداران معرفی شد.
 
کارلوس 125 بازی برای تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان مدافع چپ انجام داد و در جام جهانی 2002 برزیل و کوپا امریکا  1997 و 1998 با سلسائو به مقام قهرمانی رسید.

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ بهنام ]

هافبک تیم استقلال مدعی شده است که برای بازی در استقلال به ایران آمده و قصد جدایی نیز ندارد اما مدیر برنامه هایش شرایط وی را مورد بررسی قرار می دهد و مسئولان استقلال نیز برای جدایی اش بی تمایل نیستند.
 
[-] اندازه متن [+]
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالیکه شرایط نکونام در تیم استقلال ایده آل نیست و این هافبک هنوز نتوانسته با شرایط ایده آلی روبرو شود، مسئولان تیم استقلال در جریان پیشنهادات وی قرار دارند و اگر نکونام با وضعیتی روبرو شود که به نفع استقلال باشد، شرایط برای وی تغییر می کند و می تواند به عنوان لژیونر شرایط جدیدی را تجربه کند. این بازیکن با پیشنهاد قابل توجهی روبرو شده است که در صورت پذیرش این پیشنهاد عربی مبلغ 2 میلیون یورو به باشگاه استقلال تعلق می گیرد و این اتفاق برای مسئولان این تیم خوشایند است.

 

به همین دلیل در صورتی که اوضاع مناسب باشد مسئولان استقلال اصراری به ماندن وی ندارند و شرایط را با تغییر روبرو سازد و با وضعیت ایده آل مالی راهی کشور عربی شود. از طرفی امیر قلعه نویی روی حضور این بازیکن در تیمش حساب ویژه باز کرده است، اما عملکرد نکونام مورد پذیرش هیچ یک از اعضای تیم نیست زیرا وی از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد و امیر قلعه نویی توقع رویارویی با چنین وضعیتی را نداشت زیرا برای فصل جاری روی عملکرد و آمادگی این بازیکن حساب ویژه باز کرده است تا در بازی های لیگ و آسیا بتواند از وی استفاده کرده و خط هافبک تیمش را تقویت کند.

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:8 ] [ بهنام ]

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال تازه ترین رده بندی تیمهای باشگاهی جهان را منتشر کرد.

رده بندی 10 تیم برتر جهان در ماه اوت 2012 به شرح زیر است :
1- بارسلونا 356 امتیاز
2- یونیورسیداد دو شیلی 339.5
3- رئال مادرید 295
4- بایرن مونیخ 290
5- آتلتیکو مادرید 280
6- بوکاجونیورز آرژانتین 268
7- چلسی 266
8- لیبرتاد پاراگوئه 251.5
9- کورین تیانس برزیل 240
10- ولزسارسفیلد آرژانتین 237
در این رده بندی و از میان تیمهای قاره آسیا ، جیونبوک کره جنوبی با 145.5 امتیاز در رده اول آسیا و 61 جهان قرار دارد و اولسان هیوندای کره جنوبی با 142 امتیاز در رده دوم قاره و 64 جهان قرار گرفته است.

کاشیوا ریسول ژاپن با 132.5 امتیاز در رده سوم آسیا و 81 جهان قرار دارد و پس از سوون کره جنوبی (82 جهان) و سیونگنام کره جنوبی (90 جهان)

تیم فوتبال استقلال تهران با 120 امتیاز و 15 پله صعود نسبت به ماه ژوئیه بالاتر از پورتو پرتغال در رده 91 جهان و ششم آسیا قرار دارد.

تیم سپاهان اصفهان نیز با 119.5 امتیاز و 19 پله صعود در رده 93 جهان و هفتم آسیا قرار گرفت.
تیمهای پوهانگ کره جنوبی ، ناگویای ژاپن ، الهلال عربستان ، الاتحاد عربستان ، کلانتان مالزی ، بنیادکار ازبکستان ، چونبوری تایلند ، الجزیره امارات ، اف سی توکیو ژاپن ، اف سی سئول کره جنوبی ، بوریرام تایلند ، الاتفاق و الاهلی عربستان ، گوانگجو اوورگراند چین ، الکویت کویت ، اربیل عراق ، هوم یونایتد سنگاپور ، نسف قرشی ازبکستان ، الوحدات اردن ، پاختاکور ازبکستان ، القادسیه کویت ، الفیصلی اردن و سنترال مارینرز استرالیا تا رده سی ام قاره آسیا قرار دارند.
پس از تیمهای وگالتا سندایی ژاپن و بریزبین روآر استرالیا تیم پرسپولیس تهران با 75 امتیاز و 18 پله صعود در رده 33 آسیا و 273 جهان قرار دارد.

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 1847
بازدید کل : 140326
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت